A mágusról általában

 

A mágusok élete:

A mágusok élete tele van izgalmakkal! Elég gyengécskék kezdő korukban, mert nincs használható fegyverük, de később aztán már rendesen lesz. Életük nagy része azzal telik, hogy egy szekérre való varázslatot varázsolgatnak agyba főbe. Nagyon lassan fejlődnek a harci képzettségek és a bénító varázslatok, mint például a jéggolyó, jéghideg érintés, földrengés, paralizálás. Igaz ezek a mágus legerősebb fegyverei, bar nem mindig és főként nem mindenkinél így van. A mágusok szeretnek a saját útjaikon járni. Ha bárkinek segítségre van szüksége, akkor először őket kérjétek meg, de anyagi és tapasztalati pont támogatásra ne nagyon számítsatok.

 

Hogy lehetünk jó mágusok? :

Először is, amikor kész a karakter választani kell fajt. Érdemes nagy intelligenciájú fajokat választani, mert később nagy szükség lesz a manára. Így én legjobban a tünde és tündér fajokat ajánlom.

Ha sikerült választani, akkor mennyünk el Z'karghoz (főtértől 7é, 5ny, d) és ott 'mond tarsul'. Ekkor belépsz a mágusok sorai közé. A mágusoknak két alap 'autoloados' cucca van. Ez a mágus amulett és a mágus köpeny. Mind a kettőt érdemes használni. Ezeket a cuccokat Z'kargtól lehet elkérni a 'mond Kerek egy amulettet.' és a 'mond Kerek egy kopenyt.' parancsokkal. Az amulett szépen lassan feltöltődik és ha elfogyott a manánk, akkor a 'feltolt' paranccsal szerezhetünk egy kis manát. Mindig annyi mana fér bele, mint amennyi a max. manánk. A köpeny két dologra jó: megvéd és ad +1 intelligenciát és +1 bölcsességet.

Ha megvan a cucc, akkor utána jöhet a játék. Azt javaslom, hogy szerezz két zúzó fegyvert és azzal ölj főként egereket de ürgéket is. A nyulat nem ajánlom, mert mindig elmenekül…már ha nem hal meg egy ütéstőlJ . Érdemes 6. Szintig először felmenni, mert 2. szinten lehet már védővarázslatot, aurát varázsolni. 4. szinten lehet már tűzgolyót is lőni, amit én még 65. szinten is használok. 6. szinten pedig már jéggolyót is varázsolhatsz, ami a legjobb bénító varázslat. Bár 1. szinten lehet lövedéket lőni, de semmire sem jó!

Érdemes sok küldetést megcsinálni, például (Camelot küldetése, Ültess te is egy bokrot, Malcolm cirkusz küldetése, A becsület küldetése, A bátorság küldetése), hogy később ne keljen vele bajlódni.

Ha úgy érzed, hogy te már "nagyon" erős vagy, akkor érdemes felmenni 15. szintre, mert lehet új varázslatokat tanulni. Szóval, ha felmentél 15. szintre és az intelligenciád és a bölcsességed 25ös (de lehet csak 24es is, ha mágus köpenyben nyomulsz), akkor el kell menni Camelotba és meg kell keresni Merlint és nála 'mond szeretnek varazslo lenni'. Ekkor megkapod a turbó, erősítés, szépség varázslatokat, amik nagyon jó varázslatok. A turbó hatására felgyorsulsz tehát, ha két fegyver van nálad, akkor a 2 ütés helyet 4et ütsz. Az erősítés hatására az erő státuszod növekedik a varázslat szintjének megfelelően (Nekem +10 erőt ad Te Se Hidd El -es erősítésen. A szépség hatására a karizma státuszod növekedik a varázslat szintjének megfelelően (Nekem +8 szépséget ad Ez Már Több Mint Sok -on).

Na ha már úgy érzed, hogy "nagyon erős" vagy, akkor lépj fel 30. szintre és ott már mágiához is társulhatsz. 6 féle mágiából leget választani kedvedre. Ezek az elemi, illúzió, levegő, föld, tűz és jég mágiák. Ez + 6-7 saját mágia varázslatot jelent és a különböző tornyokban még tovább is tanulhatsz. Azt hiszem, hogy 30. szinten csak elemi és illúzió mágiákhoz társulhatszL. Szóval a tornyok kint 'outland' területén találhatók, és a torony paranccsal lehet felmenni, ha azon a mezőn állsz, ahol éppen torony van. Ha már jártál egy toronyban, akkor a torony X(mágia) paranccsal is odateleportálhatsz. Na szóval a különböző mágiák előnyéről nem mondok semmit mert, akkor mágia háború lenne. Annyit azért megemlítek, hogy a támadó, nagyot ütő mágiák a Tűz, a Föld és az Elemi mágiák. Az inkább védekező, nagy ütést bíró mágiák a Jég és Levegő mágiák. Az Illúzió mágia kilóg J. A különböző mágiákról a kasztok oldalnál olvashatsz. Jég, Tűz, Levegő, Illúzió, Elemi, Föld mágiák!

 

Milyen cuccokat használjunk? :

Akkor most beszélek egy kicsit a fegyverzetről! A mágusok leggyakrabban használt fegyvertípusa a zúzó. Nekem a kedvenc fegyverem a Varázsbot, ami egy varázslat hatására jön létre. Megidézéséhez a teljes manádra van szükség. Viszonylag nagyokat lehet ütni vele, gyorsabban gyógyulsz és a manád is gyorsabban megy fel tőle. Ezt a varázslatot a varázsfában lehet megszerezni akkor, ha megoldod a feladatot, ami hát, hogy mondjam elég rázós feladat (a rekordom 10perc volt). Ha sikerült megoldani, akkor nyugodtan menny keletre vagy nyugatra, mert a szöveg csak kamu. Itt lesz a varázstekercs. Ezt vidd el Kyrának és add neki. Várd meg még felolvassa a tekercset és, akkor meg van a varázslat! J A másik kedvenc zúzó fegyverem az úgy nevezet Ariaxa gyógyító botja. Ezzel nagyot lehet ütni, és harc közben gyógyít rajtad. Kezdőként én varázsbottal és vagy kezdő buzogánnyal vagy lovagi karddal nyomultam. A jégpallos és az axanda nevezetű fegyverek is használhatóak. Az első jégharcosnál a második a kardfogú tigrisnél található. Meg akarom még említeni a kétkezes fegyverek közül a Zöldbotot, amely ad +3 intelligenciát és jó nagyot lehet vele ütni.

A további cuccokról is beszélek egy kicsit! Az exp.számláló kütyü nagyon jó mert számlálja a szerzett tapasztalati pontot. Ez Skoriknál van. A varázserejű brutális övről is kell beszélnem, mert ez sokak kedvence. Ha éppen nem elátkozott, akkor ad +10 erőt. Xariustól lehet megszerezni, de azt ajánlom, hogy nagyon vigyázzál és bénítás nélkül meg se próbáld, mert nagyon aljas trükkökkel harcol. Igaz csak 250ezer TP, de nagyon brutális. Na szóval az öve nagyon jó kis öv. A Mágia Gyűrűjét is meg kell említenem, ami 'autoloados' és ad +5 intelligenciát, ami számokban kifejezve 100 mana. További infót nem tudok adni róla mert még tart a beszerzése J. 2001-02-17. -ig TARTOTT!!!!! J Végre sikerült megszereznem a gyűrűt. Egy ütéssel Drawnij 29re ütött a 940 HPmből úgy, hogy volt rajtam aura, tűzaura, jégréteg, csillogás, asztrálpajzs, fényvért, ima és áldás. Na szóval, így hogy megvan sem tudok több infót mondani róla. Én még használok fekete szalagot, ami szintén 'autoloados', de én még nem jöttem rá, hogy mire jó.

 

Hogyan szerezzük meg a Varázsbot varázslatot? :

Ha egy szóval kéne válaszolnom azt mondanám: Nehezen!!! Bizony-bizony ez egy elég nehéz feladat. Hogy a matematika tanáromat(dr. Pabis Györgyné) idézzem "Miért vannak a nehéz feladatok?…Hogy megoldjuk őket J )"

Akkor lássunk neki: be kell menni a fába és utána fel. Ez egy kicsi szoba kijárat nélkül. A használható parancsok: 'nez tabla, gomb 1, gomb 2, gomb 3, gomb 4, gomb 5, gomb 6'

Itt van egy tábla, amin két szám és hat gomb található. A felső szám azt a számot jelzi, amit ki kell hozni. Az alsó azt, ami éppen van. Ezek a számok hatjegyűek és csak 0, 1, 2, 3, 4 és 5 fordul elő bennük. A cél, hogy a gombok segítségével a felső és az alsó szám megegyezzen.

Mindegyik gomb állít valamit a számon. Ez olyan, mint egy számhenger. 5 után 0 következik.

1. Meg kell tudnunk, hogy a gombok mit csinálnak a számmal. Én ezt úgy szoktam, hogy felírom a 6 gombot és mellé a 6 számjegyet: (és a számjegyek fölé, hogy mennyivel emelkedik)

  1. _ _ _ _ _ _
  2. _ _ _ _ _ _
  3. _ _ _ _ _ _
  4. _ _ _ _ _ _
  5. _ _ _ _ _ _
  6. _ _ _ _ _ _

Amikor meg van, végig próbálom a gombokat egyesével.

Tehát van az alsó szám…beírom, hogy gomb 1…megnézem a keletkezett számot…leírom azt, hogy melyik számjegyet mennyivel emelte…ezután jön a következő szám és így tovább még meg nincs mind a 6 gomb parancsa Például: volt mondjuk az alsó szám 123450 megnyomom az első gombot és ezt kapom 224451 (ilyen parancsú gomb van), akkor felírom az egyes gomb parancsához a lapra, hogy a 100ezrest emelte 1gyel, az 1000rest emelte 1gyel és az 1est emelte 1gyel!

REMÉLEM ÉRTHETŐ VOLTAM J

(VIGYÁZZ MERT AZ EGYIK GOMB AZT CSINÁLJA HOGY A JOBBRÓL A 3. ÉS 4. SZÁMOT KIRAKJA A SZÉLEKRE TEHÁT A 100asok helyén lévőt az egyesek helyére az 1000resek helyén lévőt a 100000resek helyére…például ha az alsó szám 123450 és megnyomtam azt a gombot, ami a cserélést végzi akkor ezt kapom eredményül 312504!!!!)

2. Na ha megvannak a gombok parancsai, akkor kezdhetjük a beállítást. A lényeg az, hogy mindig csak egy számjegyet állítsunk át. Ezt úgy lehet, hogy van egy olyan gomb ami emeli a (most legyen 1es gomb) 100ezrest, az 1000rest és az 1est és van egy olyan gomb ami állítja(most legyen 2es gomb) a 100ezrest és az 1000rest. Tehát ha mondjuk az 1esek helyén lévőt akarom 1gyel növelni, akkor megnyomom az 1es gombot 1szer és ezután 5ször a 2es gombot. Ha mondjuk 2ővel akarom emelni az 1eseket, akkor megnyomom 2szer az 1es gombot és utána 4szer a 2es gombot.

FONTOS HOGY HA EGY SZÁMJEGYET ÁLLÍTANI AKAROK AKKOR A TÖBBI NE VÁLTOZZON TEHÁT A 2 GOMBOT ÖSSZESEN MINDIG 6szor NYOMJUK LE!

3. úgy kezdjük el állítani a gombokat, hogy először a 100ezrest a 10ezrest és az ezrest kezdjük, és ha beállítottuk ezeket akkor jöhet a maradék három. Ha megvan egy számjegy akkor cseréljünk a cserélő gombbal és ugyanazokkal a gombokkal állítsuk be a következőt (EZT CSAK 3szor játszhatjuk el)

MINDENKÉPPEN LAPON SZÁMOLJUK ÁT A DOLGOKAT ÉS MINDEN LÉPÉST JEGYEZZÜNK LE!

4. Szükséges gombok:

Kell 4 gomb a feladat megoldásához:

a, Amelyik cseréli a számokat a fentiekben leírt módon.

b, Amelyik segítségével a többi számot visszaállíthatom: a 100ezrest emeli 1gyel az 1000rest emeli 1gyel

c, Amelyik emeli az első 3 számjegy közül csak a 100ezrest 1gyel. (A TÖBBI SZÁMOT ITT NEM KELL VISSZA EMELNI)

d, Amelyik emeli a 100ezrest az 1000rest és az 1est 1gyel.

Megoldás: Az első három számjegyet (100ezres, 10ezres, ezres) beállítom, majd a második három számjegyet (100as, 10es, 1es).

Felírom a kihozandó számot (megoldás) és alá azt a számot amit állítgatok. Elkezdem a számot állítani: [c] amíg jó nem lesz a 100ezres…cserélek [a] … beállítom az 1000sét [c] … cserélek [a] … beállítom a 10ezresét [c] … cserélek [a] (HA MINDENT JÓL CSINÁLTÁL, AKKOR az ELSŐ HÁROM SZÁMJEGY JÓ)

Folytatom a számot állítgatni: 1es számjegyet állítom [d] … visszaemelem a többi számjegyet [b] … cserélek [a] … állítom a 100ast [d] …visszaemelem a többi számjegyet [b] … cserélek [a] … állítom a 10est [d] … visszaemelem a többi számjegyet [b] … cserélek [a]

Példa: (az aláhúzott számok jók)

534351 (kell kirakni)

123540 (a jelenlegi szám)

523324 (emelem a számot) [4*c]

352243 (cserélek) [a]

452354 (emelem a számot) [1*c]

245543 (cserélek) [a]

345054 (emelem a számot) [1*c]

534540 (cserélek) [a] (KÉSZ EZ ELSŐ HÁROM SZÁM)

035541 (emelem a számot) [1*d]

534541 (visszaléptetek) [5*b]

453415 (cserélek) [a]

055413 (emelem a számot) [2*d]

453413 (visszaléptetek) [4*b]

345134 (cserélek) [a]

440135 (emelem a számot) [1*d]

345135 (visszaléptetek) [5*b]

534351 (cserélek) [a] KÉSZ!!! (16 LÉPÉS)

 

ÉS KÉSZ HA NEM RONTOTTAD EL! Ekkor menny keletre vagy nyugatra (mindegy mert a szöveg csak kamu). Itt lesz a tekercs. Vedd fel és vidd el Kyrának. Add oda Kyrának.

KÉSZ! J J J J J J J Ugye, hogy nagyon nehéz?

Na jó! Ha nem bírtál vele akkor megkegyelmezek, és itt letölthetsz egy programot, ami megcsinálja neked, csak az utasításokat kell követned. FAFEJTŐ

 

A mágus képzettségei:

Alkudozás, Dobó, Kétkezes fegyver, Kétkezes fegyverek, Kétkezes harc, Kézi harc, Lövő, Mágikus támadás, Mágikus védelem, Megidézés, Szúró, Támadás, Tulajdonság mágia, Vágó, Védekezés, Zúzó

A kék színezés azt jelenti, hogy fontos képzettségről van szó. A piros színezés azt jeleni, hogy nagyon fontos képzettségről van szó.

Alkudozás: Ez egy kereskedelmi képzettség, az egyetlen, amit csak a könyvtárban lehet tanulni. Minél jobb, annál olcsóbban veszel, s annál drágábban adsz el dolgokat.

Dobó: Egy teljesen használhatatlan képzettség. De dísznek jó J . Ha túl sok a pénzed és már minden fontos képzettséged maxon van, akkor esetleg tanulgathatod.

Kétkezes fegyver: szerintem ez is egy használhatatlan képzettség, bár Kétkezes csatabárdnál és Zöldbotnál szerintem fejlődik és ér is valamit. Nem tudom. Egy biztos: én 3 éve játszom és azóta is csak kezdőn van L . Talán azért mert nem sokat használtam kétkezes fegyvert. Egy biztos: egy könyvtárban tanulható képzettségről van szó. Ha túl sok a pénzed és már minden fontos képzettséged maxon van, akkor esetleg tanulgathatod. Én minden esetre megpróbálkozom vele.

Kétkezes fegyverek: Aki megcsinálja az Axandóriás (Styracosaurusos) küldetést, az kap ilyet, de nem sokra tudja ezt használni. Ezt Mandula állítja. Én szerintem ez arra adna bónuszt, hogy én két darab fegyverrel mennyire tudok harcolni, tehát mekkorát ütök vele és mennyire "süllyed" bele a fegyvereim éle az ellenfelem testébe. Az biztos, hogy tanulni a könyvtárban nem lehet.

Kétkezes harc: Ez már valamivel használhatóbb képzettség. Megkérdeztem egy Árnyharcost, Djnyn-t és ő azt mondta: "Nekem a legjobb képzettségem". Ezt úgy érthette, hogy anélkül gyengébb lenne jóval. Ez így is van. Én teszteltem ezt a képzettséget és megdöbbentem a hatásfokon. Amikor még Nagyon jón volt, akkor egy bizonyos idő alatt öltem meg varázslat nélkül Jégharcost. Most éppen Legendán van nekem és háromszor olyan gyorsan ölöm Jégharcost mint, akkor amikor még csak Nagyon jó volt. Egy biztos, az amit Djnyn is mondott, hogy a LEGLASSABBAN FEJLŐDŐ KÉPZETTSÉGRŐL van szó. Most ellent kell mondanom Mandulával mert szerintem érdemes tanulni (nekem kb. 15 millió aranyam van benne J ).

Kézi harc: Ez a képzettség nem nagyon előnyös, de sokkal jobban használható mint a Kétkezes fegyver vagy Kétkezes fegyverek képzettségek. Ez akkor jó, ha nincs nálad fegyver és ölni akarsz. A puszta kézi erődet növeli. Szerintem elég jól lehet használni. Két dolog biztos: hogy a könyvtárban lehet tanulni és hogy elég lassan fejlődik L .

Lövő: Ugyan az a helyzet, mint a Dobó képzettséggel. Egy teljesen használhatatlan képzettség. De dísznek jó J. Ha túl sok a pénzed és már minden fontos képzettséged maxon van, akkor esetleg tanulgathatod.

Mágikus támadás: Elég jó mágus képzettség abból a szempontból, ha varázslattal kezded megtámadni az ellenfeled és ha minden körben varázsolsz rá. Szóval nem érdemes tanulni, mert nagyon gyorsan fejlődik főleg, ha ugrálva ölöd az ellenfeledet. Nekem ez maxolódott ki legelőször. Végeredményben egy használható és képzettségről van szó.

Mágikus védelem: Ez szintén egy mágus képzettség, amit én a legjobban becsülök. Azért szeretem ennyire mert én Jégmágus vagyok és köztudott, hogy a Jégmágus az védekező kaszt. Azt a tapasztalatot vontam le Drawnij ölés közben, hogy jóval kisebbet üt az ellenfél. Ezt azzal is alátámasztottam, hogy amikor Sadf -nak mondtam, hogy ölje Drawnijt, akkor megkérdezte, hogy mekkorát üt. Én azt feleltem, hogy rám 500 és 900 között (940es a HPm). Erre megpróbálta és azt mondta: "Faszául 1000 ret ütött rám rózsa jelképes felszerelésében (Sadf -nak 1800 körüli Hpja volt)". Szóval JÓ KÉPZETTSÉG!!!!!

Megidézés: Szintén egy mágus képzettségről van szó, amely azt befolyásolja, hogy milyen jól tudod megidézni a varázslatok. Gyakorlatilag a varázslatok eredményességét, hatásfokát növeli. Elég lassan fejlődik, tehát érdemes tanulni (FONTOS!!!!: A mágus képzettségeket Dhariin -nál a főmágusnál lehet tanulni.)

Szúró: Hát igen: ez kinek miért jó képzettség! Nekem Jégmágusnak nagyon jó a jégtőr miatt. Más mágusoknak nem sokat ér. Talán akkor, ha szúró fegyvereket használnak. Ilyen például a Gyémánt tőr, ami a tulajdonosán gyógyít, de én nem éreztem, hogy rajtam gyógyított volna. Mindenesetre szerintem, ha van pénzed érdemes tanulni.

Támadás: Ez egyértelmű képzettség. Azt növeli, hogy mennyire találod el az ellenfeledet a fegyvereddel, de ha az ellenfeled védekezése nagyon nagy, akkor hiába nagy a támadásod, néha melléütsz. Például én gyakran melléütök Boga-Boga törzsfőnökénél (320000 TP és 50000 arany) úgy, hogy Ez Már Jóval Több Mint Sok a támadásom morál varázslattal! L Végeredményül érdemes tanulni, mert magától lassan fejlődik és nagyon hasznos képzettség.

Tulajdonság mágia: Ez nagyon gyorsan fejlődő képzettség. Ha már mágiánál vagy, akkor a mágia varázslatok erősségét növeli. Nem érdemes tanulni, mert gyorsan fejlődik és nem tartom a fontos képzettségnek.

Vágó: Ezt kevésbé tartom fontos képzettségnek, mint a szúrót, de a Jég és Tűzpallos használatánál jól jöhet. Ha sok pénzed van és a fontos képzettségeket kimaxoltad, akkor jöhet ez is.

Védekezés: Az egyik legfontosabb képzettségről van szó. Minél jobban tudod, annál kevesebbszer találnak el és annál kisebbet ütnek rád. Nagyon lassan fejlődik, de nem érdemes tanulni, mert ingyen is megtanulhatod, fejlesztheted. A következő módon érdemes fejleszteni: Amikor elkezded a játékot, akkor ölögetni kell egereket meg ürgéket. Ezzel lassan ugyan, de felfejlődik gyengére. Ha meg van a gyenge, akkor el kell menni Camelotba a 3 óriáspatkányhoz, és a sötétben ölögetni kell őket még a védekezésed kielégítő nem lesz. Ezután el kell menni Shahriárba az istállóba és ott a 3 tevét, a 3 öszvért és a 3 lovat meg kell támadni egyszerre. Figyelni kell arra, hogy ők se üssenek, ha igen, akkor gyógyítsuk magunkat és te se öld meg őket. Itt várni kell egy ideig, amíg fel nem megy nagyon jóra. Ekkor jöhet a 10 amőba Axandóriában. Az, hogy milyen gyorsan fejlődik a védekezésed a bölcsesség státuszodtól függ. És még egy észrevétel: a védekezés fejlődésével az ügyességed is nő! De ha nem megfelelő az ügyességed, akkor könnyebben eltalálnak. Ha már tudsz turbó varázslatot használni, akkor turbód meg az ellenfeleidet mert, akkor sokkal gyorsabban fejlődik a védekezésed.

Zúzó: Ez szintén nagyon fontos képzettség. A mágusok általában zúzó fegyvereket használnak, de van kivétel. Ez a képzettség azt növeli, hogy mekkorát ütsz a zúzó fegyvereiddel. Elég lassan fejlődik, de melyik képzettség nem L ? Érdemes tanulni a könyvtárban.

 

Egyéb mágus dolgok:

Mágiák parancs: magiak

Kiírja, hogy a 6 mágiából melyiket mennyire tudod. A saját mágiád maximum 100as lehet, a többi mágia pedig 50es maximum.

 

Elementál parancs: elemental

A jég, föld, tűz és levegő mágiáknak speciális varázslata az elementál hívás.

Az elementál egy intelligens lény amely segít bennünket a harcban. Sok parancsot teljesít.

Parancsokat a mond parancs <parancs> teszi lehetővé. Mond parancs eredj

hatására elmegy. Mond kovess hatására követ, és a mond gyere-re pedig

megpróbál utánad menni kis idő után, ha tud. Ezenkívül uzen elemental

gyere hatásara akárhol is van, odajön hozzád.

 

A mágusok általános varázslatai:

Aura, Detektálás, Erősítés, Fény, Hallba, Jéggolyó, Jellemdetektálás, Lövedék, Turbó, Tűzgolyó, Szépség, (Varázsbot)

 

1.

--=== Az aura parancs leírása (/cmds/osztaly/magus) ===--

Szintaxis: aura

Egy mágikus védőaurát varázsol köréd.

Szükséges: 50 mp ; level 2

Típusa: alap varázslat

 

2.

--=== A detektálás parancs leírása (/cmds/osztaly/magus) ===--

Szintaxis: detektalas

Ezzel a varázslattal megnézheted, hogy kik vannak a szobában.

A nálad nem magasabb szintű láthatatlan játékosokat is kimutatja.

Szükséges: 10 mp ; level 12

Típusa: alap varázslat

 

3.

--=== Az erősítés parancs leírása (/cmds/osztaly/magus/varazslo) ===--

Szintaxis: erosites <játékos>

Megerősít téged vagy azt akire rávarázslod.

Szükséges: 50 mp ; level 15

Típusa: varázsló varázslat

 

4.

--=== A fény parancs leírása (/cmds/osztaly/magus) ===--

Szintaxis: feny

Ez a parancs izzó fénygömböt varázsol.

"kiolt fenygomb" paranccsal lehet eltűntetni.

"sotetit" paranccsal lehet csökkenteni a fényerejét.

Szükséges: 7 mp

Típusa: standard varázslat

 

5.

--=== A hallba parancs leírása (/cmds/osztaly/magus) ===--

Szintaxis: hallba

E parancs hatására teleportálsz a mágusok halljába. Ha mágikus erőtér

veszi körül a szobát, akkor az megakadályozza a teleportálásodat.

Vissza a "vissza" paranccsal mehetsz.

Szükséges: 200 mp

Típusa: standard varázslat

 

6.

--=== A jéggolyó parancs leírása (/cmds/osztaly/magus) ===--

Használat: jeggolyo [élőlény]

Kilő egy jéggolyót a megadott élőlényre vagy, ha éppen küzdesz valakivel és

nem adod meg az élőlényt, akkor rá.

Szükséges: a mana költség a hatásfoktól függ ; level 6

Típusa: alap varázslat

 

7.

--=== A jellemdetektálás parancs leírása (/cmds/osztaly/magus/iskolak) ===--

Szintaxis: jellemdetektalas [(élőlény)]

Megpróbálod a jellemet kideríteni az ellenednek.

Szükséges: 50 mp ; level 20

Típusa: alap varázslat.

 

8.

--=== A lövedék parancs leírása (/cmds/osztaly/magus) ===--

Szintaxis: lovedek [(élőlény)]

Egy mágikus lövedéket lő a megadott élőlényre, vagy ha épp küzdesz

valakivel, valamivel akkor, ha nem adsz meg élőlényt, akkor az aktuális

küzdőpartnered lesz az alapértelmezés.

Szükséges: 10 mp

Típusa: alap varázslat

 

9.

--=== A szépség parancs leírása (/cmds/osztaly/magus/varazslo) ===--

Szintaxis: szepseg <játékos>

Megszépít téged vagy azt, akire rávarázslod.

Szükséges: 50 mp ; level 15

Típusa: varázsló varázslat

 

10.

--=== A turbó parancs leírása (/cmds/osztaly/magus/varazslo) ===--

Szintaxis: turbo <játékos>

Felgyorsít téged vagy azt, akire rávarázslod.

Szükséges: 50 mp ; level 15

Típusa: varázsló varázslat

 

11.

--=== A tűzgolyó parancs leírása (/cmds/osztaly/magus) ===--

Szintaxis: tuzgolyo [(élőlény)]

Kilő egy tűzgolyót a megadott élőlényre vagy, ha éppen küzdesz

valakivel és nem adod meg az élőlényt, akkor rá.

Szükséges: 25 mp ; level 4

Típusa: alap varázslat

 

12.

--=== A varázsbot parancs leírása (/cmds/osztaly/magus) ===--

Szintaxis: varazsbot

Egy egykezes zúzó varázsbotot varázsolsz magadnak, amely segítségével

gyorsabban gyógyulsz és a manád is gyorsabban nő.

Szükséges: max mp

Típusa: szerzett varázslat